Tuesday, June 2, 2009

Aduhai...ummat akhir zaman..kerana harta dunia sanggup membunuh

Abang maut ditetak adik gaduh rebut harta pusaka

Oleh Azida Shaharuddin
azida@nstp.com.my

Suspek pangku mangsa sambil menangis sejurus kejadian

"PONTIAN: Akibat berebut harta pusaka, seorang lelaki maut ditetak saudara kandungnya dengan parang dalam kejadian di Kampung Jasa Sepakat, Pekan Nanas, di sini, semalam.

Mangsa yang juga peniaga buah-buahan, Tahir Zainal, 41, mati dalam perjalanan ke Hospital Pontian (HP), di sini, selepas mengalami kecederaan parah di bahagian kiri badan dalam kejadian kira-kira jam 1.30 tengah hari itu."

2 comments:

  1. salam...sy ambil kesempatan mohon ampun dan maaf pada rakan2 alam maya saya..hari ini adalah hari last saya sebagai budak praktikal,ada jasa nie,,blog nie terhasil smsa prktikal nie la....dan pada ahad saya akan berangkat ke sabah selama 40 hari dengan tujuan untuk baiki iman dan amal saya,akhlak saya dan ibdat saya...mohon di doakan ye....tq

    ReplyDelete
  2. jgn lupa doa kami yg tak keluar dan ummat seluruh alam....

    oh ALlah...pilihlah hamba mu ini..amin..

    ReplyDelete